#1 Skrevet April 5, 2012 (endret) Noen erfaringer med Arnott sine luftbelger, har montert de på min bil bak, men føler at den på laveste nivå "slår" for lett i......?? Kunne jo alltids ha hevet den noen mm med vagcom, men litt av vitsen borte da med lav bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2012 Arnott har vel såvidt meg bekjent livstidsgaranti, og de skal jo være bra. En jeg kjenner monterte luftbelger fra Arnott på en Range Rover 4.6 HSE, og det ble veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2012 http://www.arnottindustries.com/part_AUDI_Air_Suspension_Parts_yid17_pid124.html Litt seint det her, men er litt nysgjerrig. Er det generation 2 du har eller de med belg fra goodyear? Kanskje litt dumt spm, men du har ikke gjort 402 mod'en heller? Har desverre ikke Arnott sine selv (har kanskje lyst på i fremtiden), men du kan jo sikkert bare sende de en mail og høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...