Støtfanger beskyttelse Passat Stasjonsvogn

Anbefalte innlegg

Orginalt sitter det et blankt plastikkbelegg på støtfangeren bak. Mitt hadde begynt å bli veldig stygt og ønsket å fjerne det. Gikk veldig fint i starten... Dum som jeg var uten varmepistol... Satt hardt den ja.... Lakken satt løsere.... Lakken under beskyttelsen var jo kjempefin, men to flekker klarte jeg selvfølgelig å dra av... Vet det finnes en sånn krom list som man kan legge på bak der. Vet ikke helt hvordan det vil ta seg ut på min bil. Skadene er kun omtrent +-15 cm fra midten, så ett eller annet merke/list som er ca. 25cm bred og 5 cm dyp hadde dekket det hele. Alle tips mottas med stor takk!!

 

Har forsøkt å illustrere hvor skadene er:

b5-65.jpg

b5-66.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ta det samtidig som du lakker bilen helt ned og listene. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ta det samtidig som du lakker bilen helt ned og listene. ;)

 

:) Hehe Du synes det ja.... Planer om å selge i løpet av et par måneder så ikke aktuelt å lakke helt ned.

 

Har kikket på den Kamei-lista, men vet ikke helt hvordan krom blir på min bil som ikke har noe krom ellers. Men dette er løsningen jeg går for dersom jeg ikke finner noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med nå svart folie av noe slag? Hør med et eller annet dekor byrå som driver med denslags, og om de kan skjære til et i den bredden og lengden du ønsker.

Bare et forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med nå svart folie av noe slag? Hør med et eller annet dekor byrå som driver med denslags, og om de kan skjære til et i den bredden og lengden du ønsker.

Bare et forslag.

 

Ett eller annet i svart hadde i hvert fall matchet resten av bilen mye bedre. En hel svart tripe, halv bredde av den opprinnelige men i full bredde tror jeg kunne funket. Vanlig svart teip blir litt kjipt... En eller annen svart folie som kunne limes på kunne blitt bra. Et lite problem også at bakenden svinger ut på midten da... så nytter ikke med et rett stykke... Muligens noe å gå på ved å skjule under gummilist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.