#1 Skrevet April 5, 2012 (endret) Nytt toppdeksel tiltenkt min gamle Audi med motorkode kv, passer en haug andre også regner jeg med. Originalt svart. 300,- bud. Org ic til 200 20v 300,- bud Org manifold 50,- bud Skal bort Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2012 Hei, har du delenr på klimakompressoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2012 Knivstag er solgt. Kan prøve å hoste opp delenr. I etka står det 034 260 805. men er litt usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2012 Fint hvis du kan lese av delenr på selve kompressoren. Er remskiva for vifteremtypen eller for profilkilerem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2012 Den er for viftereimtypen tror jeg altså den typen med V formet reim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2012 OK fint men det er utallige typer kompressorer der ute kan du lese av delenr så jeg vet at den passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2012 Oppdatert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2012 ingen som skal pusse opp en gammel 10v å har lyst på nytt deksel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2012 Toppdeksel solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...