Oppgradering fra halv til full kjørecomputer(01 passat 3bg)

Anbefalte innlegg

som tittelen sier så lurer jeg på om dette lar seg gjøre på min 01 modell?

har det for meg att det skal gå men er litt usikker pga alder på bilen og att de fleste jeg har sett gjort det har hakket nyere

noen som har delenr på speedo med full fis til 01 3bg 1.9tdi highline?

regner med att startsperre og koder kan leses av med evt vag-tacho som jeg egentlig har tenkt å anskaffe meg uansett pga ombygging av seaten til 1.8t og da må en del kodes som jeg i grunn er usikker på om møller gidder å ta i :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har peil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som tittelen sier så lurer jeg på om dette lar seg gjøre på min 01 modell?

har det for meg att det skal gå men er litt usikker pga alder på bilen og att de fleste jeg har sett gjort det har hakket nyere

noen som har delenr på speedo med full fis til 01 3bg 1.9tdi highline?

regner med att startsperre og koder kan leses av med evt vag-tacho som jeg egentlig har tenkt å anskaffe meg uansett pga ombygging av seaten til 1.8t og da må en del kodes som jeg i grunn er usikker på om møller gidder å ta i :P

Går fint å bygge om det, EDC 15 har all ifoen den trenger den.;)

Har også oversikt over software kodingen til den en plass, må bare leite litt.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke delenr på ett sånn speedometer? For nå begynner det å dø pixler på halv fisen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ringer Møller i morgen å spør etter delenummer på kombiinstrument til Br37708 så får du med FULL-fis fra en 03mod. Mine egen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har peil?

Tror det er 3B0920826AX : klø :

Hvis du skal ha med autosjekk- pakke 3B0920846AX

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får jeg bare lete da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg kanskje har et slikt liggende.. jeg hadde en 1998 mod som jeg skulle ha stor kjørekomputer i en gang, men jeg har ikke canbus, så jeg fikk ikke brukt speedo med 3B0 920... Jeg måtte ha 3B0 919, men det fant jeg ut først etter at jeg hadde kjøpt det.

Er et par år siden så jeg er usikker på hvor det er blitt av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du finner det kunne du jo tatt bilde og gitt meg hele delenr så kunne jeg sjekka litt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.