#1 Skrevet April 6, 2012 (endret) Selger 4 stk RS6 felger med sommerdekk. To av dekkene ble kjøpt nye i fjor sommer, de to andre bør byttes ut.. Felgdim er 8,5X19ET35 Dekkdim er 235/35-19 Bolt 5X112 Felgene har gått ca 4 sesonger, de har ingen store skader, men noe steinsprut og småkosmetiske skader. Hjulene har stått på en A4 B6 Prisant: 4000,- Lagt til etter 2 timer 55 minutter: felg på bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2012 Jeg tar dem! Har du et mobilnr jeg kan nå deg på? Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2012 (endret) Send meg en pm om Tore ikke kjøper dem :-) Kan eventuelt komme kjaapt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2012 Solgt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2012 De er mest sannsynelig solgt, kjøper skulle overføre pengene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2012 Som sagt, gi beskjed om noe skulle skje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2012 Har overført 1000,- til han på Lørdag så han skal holde de av til jeg får henta dem. Så håper han da anser dem som solgt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2012 Ok.. Bra for deg og synd for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2012 Har overført 1000,- til han på Lørdag så han skal holde de av til jeg får henta dem. Så håper han da anser dem som solgt... De er solgt til deg ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...