Anbefalte innlegg

Jeg har ASA DS3 Silver felger (8.5X19 5-100 ET30)

Der har ene ventilen blitt ødelagt av en elendig biltema ventilhette som stod på når jeg fikk bilen.

Det går vel an å skifte ventilen? :confused:

 

Når jeg først har laget en tråd om felgene.. Er det noen som har/kan skaffe TÜV-papirer på disse felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken som helst dekkbutikk kan hjelpe deg med ventil. dekket må av felgen for å komme til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekket må ikke av, men klemmes såpass sammen at man kommer til ventilen fra baksiden og skjære bort den gammle for deretter å trekke inn en ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ventiler har som regel noen standard størrelser?

 

Her er bilde av det..

20120406204836.jpg

 

20120406204939.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, de finnes i forskellige lenger med de fleste har en kort og en lang. Og det der så ut som en kort en :P

Bare et tips: Fjern de alutoppene, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, de finnes i forskellige lenger med de fleste har en kort og en lang. Og det der så ut som en kort en :P

Bare et tips: Fjern de alutoppene, hehe

 

Jotakk de sto på når jeg kjøpte den, og skal aldri på igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er en spesialventil til den felgen, så er nokk ikke alle som har den typen på lager. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen snille folk her som kan skaffe TUV-papirer på disse felgene vel? For det var null hjelp å få hos Sharif. ELENDIG service må jeg si......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er iallefall ventilen byttet og fikset ;) Men ingen som kan skaffe TÜV-papirer på disse eller vet om noen plasser som kan? (les posten over)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger noe TÜV-papirer på nettsidene til ASA, men ikke for den modellen du nevner. Kanskje sende dem en mail?

 

http://www.asa-wheels.de/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått TUV papirer fra ASA selv :) Men en ting jeg stusser litt på.

Jeg kan ikke en døyt tysk, men forstår jo sånn halveis hva som står.

 

Legger ved et bilde av det jeg stusser på. En liste over hva bredde på dekkene som er godkjent på dem? Ser kun 215 og 225 i listene, og jeg har 235/35/19.. vil det si jeg ikke kan få de godkjent?

 

vdsvds.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.