#1 Skrevet April 6, 2012 Når jeg spinner eller bremser slik at abs'en slår inn så kommer det en skrangle/rasle lyd fra venstre hjul foran. Når jeg spinner så hører man at lyden dabber av når hjulet står rolig eller har normal hastighet. Men lyden oppstår ikke når jeg leker meg i 2. gir, virker som det høres best hvis jeg tar av og spinner i 1. gir. Minner om lyden du får av ABS'en når den slår inn ved nedbremsing, bare kraftigere: klø : Kan høres ut som lyden du fikk når man var liten og satte på en papp bit ved eikene på tråsykkelen for å få det til å høre ut som en moped:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2012 Merkelig.. Hadde noen merkelige lyder fra hjula bak når jeg svingte på rattet, el bremsa.. La ikke så veldig mye merke til den når jeg bare kjørte rett frem men lyden ble mye tydeligere når jeg kom opp mot 80km... Å dette viste seg å væra hjullagra bak som hadde gått... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2012 Er det en krans som kanskje tar bort i noe når jeg spinner? Wild guess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...