Orginale A4 B5 Tåkelys/Spredere Selges!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Siden jeg oppgraderer til S4 front nå, har jeg ikke lenger bruk for mine tåkelys, så nå selges disse.

Som mange vet er ikke akkurat dette lett å skaffe!

Litt kort fortalt:

Disse tåkelysene er orginale til A4 B5 95-99, men som noen kanskje vet kom aldri b5 med tåkelys før facelift her i europa.. men i USA brukte man prefacelift fanger til USA facelift, altså passe disse.

Disse er komplette, dvs at det er 2x spredere, 2x griller, 2x lokk over side på grill.

For montering på EU prefacelift fanger, må man lage til en liten brakkett selv for å feste selve lampa, dette kan gjøres enkelt med 2x patentbånd og 2x strips.. jeg har kjørt med mine slikt i 2år omtrent og fremdeles like stive. Jeg kan hjelpe litt her.

Ellers er lyktene hele og pene, ingen store riper eller skader.

Det har vært montert xenon i lyktene, slik at baklokket har blitt borret opp, jeg har kjørt i ca 1 år med vanlig h7 i disse uten problemer, men om ønskelig skulle det være en smal sak å tette disse helt igjen.

Jeg får s4 fangeren min tilbake fra lakkering om ca 2 ukers tid, så da kjører vi en bud runde fram til da, siden disse pleier og ha høy etterspørsel.

minstepris 1000kr + frakt, jeg vil oppdatere fortløpende med svar på spørsmål, bilder osv, Jeg vil også si i fra i god tid når dato blir for siste bud.

imag0016z.jpg

Slik ser det ut på min 98mod pre-facelift

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden nye tåkelys koster 450kr (ettermarked) byr jeg deg 300 for kun lys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden nye tåkelys koster 450kr (ettermarked) byr jeg deg 300 for kun lys.

Uaktuelt da det er en helt annen kvalitet på orginal delene, Jeg hadde uorginale ettermarkets lys før disse, de tålte Norske tempraturer i 2 uker før glasset sprakk, samt at passformen er helt elendig. (Bare søk forumet her så ser du de fleste ikke har hatt disse lampene lenge) Samt siden de er tette må du modifisere hull langs hele grillen her får å få luft inn til intercooler

Da du sikkert tenker på disse http://www.ebay.com/itm/AUDI-A4-B5-1994-1998-FOG-LIGHTS-LAMPS-GRILLE-SET-NEW-/250888382575?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a6a1ce86f&vxp=mtr

Alternativt så lager Depo noen litt bedre lamper som er samme pass form som disse, men her blir prisen:

http://www.ebay.com/itm/USA-96-01-AUDI-A4-B5-REPLACEMENT-FOG-LIGHTS-LEFT-RIGHT-PAIR-/380426956066?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AA4&hash=item589336ad22&vxp=mtr#ht_3913wt_1163

183usd, ca 1100kr, så pluss 25% moms og toll utgifter er du fort oppe i en 1500kr +

og da mangler du enda grillene, samt de orginale har mye tykkere glass.

Møller tar ca 1800kr pr lampe, så kommer gitter i tilegg.

Minstepris er 1000kr og disse blir solgt komplette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr 700kr.

Er dette plugnplay på 97 a4 B5 ?

Har tåkelys men glassene er sprukket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr 700kr.

Er dette plugnplay på 97 a4 B5 ?

Har tåkelys men glassene er sprukket :)

Det er plug n play i den forstand at de passer rett inn i fangeren, men som beskrevet må det regnes på en liten mod for og få festet selve sprederen, samt legge fram kabling så klart for de som ikke har det. , Skal slenge ut litt fler bilder av hvordan jeg har gjort det.

Minstepris blir forøvrig 1000kr da de er såppas dyre nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er plug n play i den forstand at de passer rett inn i fangeren, men som beskrevet må det regnes på en liten mod for og få festet selve sprederen, samt legge fram kabling så klart for de som ikke har det. , Skal slenge ut litt fler bilder av hvordan jeg har gjort det.

Minstepris blir forøvrig 1000kr da de er såppas dyre nye.

Okei, er ganske interessert i dem :) Venter på bilder jeg da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

img0458k.jpg

img0459az.jpg

img0460hy.jpg

img0461lu.jpg

img0462jm.jpg

img0463bd.jpg

img0464c.jpg

img0465jo.jpg

img0468l.jpg

Som du ser er det ikke veldig avansert. Bare bøy 2 patent bånd, så skru disse i topp og bunn, er massevis av plast der å velge i, så bare stripse fast lyktene. Kan jo forøvrig få med de jeg har bøyd til her også, så blir det enda enklere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du ser er det ikke veldig avansert. Bare bøy 2 patent bånd, så skru disse i topp og bunn, er massevis av plast der å velge i, så bare stripse fast lyktene. Kan jo forøvrig få med de jeg har bøyd til her også, så blir det enda enklere :)

Hørrest greit ut å få dem med ja :) , er det mye arbeid å ta av frontfangeren ? :confused:

forresten, følger det med xenon pærene som du brukte i dem ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørrest greit ut å få dem med ja :) , er det mye arbeid å ta av frontfangeren ? :confused:

forresten, følger det med xenon pærene som du brukte i dem ?

For å ta av front fangeren er det 2 skruer under fanger i mitten (kanten på de svarte grillene som du bare napper ut), så er trykker du bare på siden av kantene på fangeren å drar ned, tar 3minutter å fjerne :)

Xenon kit/pærer følger ikke med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 1000,- inklusive frakt da ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar dem for 1000 + frKt som du oppgav. Har sendt deg pm :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får s4 fangeren min tilbake fra lakkering om ca 2 ukers tid, så da kjører vi en bud runde fram til da, siden disse pleier og ha høy etterspørsel.

minstepris 1000kr + frakt, jeg vil oppdatere fortløpende med svar på spørsmål, bilder osv, Jeg vil også si i fra i god tid når dato blir for siste bud.

Da noterer jeg de budene over her, så setter vi slutt dato for bud den 20.04.12 klokka 16.00.

Om vinner av budrunden ikke svarer innen rimelig tid (3-4dager) går tilbudet til neste mann på listen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da noterer jeg de budene over her, så setter vi slutt dato for bud den 20.03/12 klokka 16.00.

Om vinner av budrunden ikke svarer innen rimelig tid (3-4dager) går tilbudet til neste mann på listen)

Du mener den 20. april 2012 rekner eg med ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener den 20. april 2012 rekner eg med ? :)

Whops, 20 april ja :)

Så da er det akkurat nå:

2. Lasse 1000kr inkludert frakt

1. Remy 1000kr pluss frakt

Slik at folk er klar over det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1100,- og henter dem på Bøverbru

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1100,- pluss frakt

1100,- og henter dem på Bøverbru

Notert,

Men nå blir det vel egentlig dette det samme budet da 1100 + frakt, å lokal henting blir 1100 for meg uansett.

Så blir det Kristoffer som leder budet da han var først.. dette blir vel rettferdig i mine øyne? : klø :

2. Espen 1100

1. Kristoffer 1100

Minner også på at frist for siste bud blir 20. april klokka 16.00

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notert,

Men nå blir det vel egentlig dette det samme budet da 1100 + frakt, å lokal henting blir 1100 for meg uansett.

Så blir det Kristoffer som leder budet da han var først.. dette blir vel rettferdig i mine øyne? : klø :

2. Espen 1100

1. Kristoffer 1100

Minner også på at frist for siste bud blir 20. april klokka 16.00

Helt enig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Da er det igjen 4 dager sånn ca.

Bare minner om listen:

4. lasse 1000kr inkludert frakt

3. remy 1000kr pluss frakt

2. Espen 1100kr henter

1. Kristoffer 1100kr + frakt (Var før Espen med samme sum)

Frist for siste bud er Fredag, 20 april klokka 16.00 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne da av vinnerne av budrunden så er det 1 som ikke har penger, og 1 som har vraka bilen..

Så første som gir meg 1100 + frakt får de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Ble du kvitt tåkelysene dine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.