#26 Skrevet April 22, 2013 dissee videoene er tatt med et slikt kamera, fra en jeg kjenner: og denne http://www.youtube.com/watch?v=HDywhripFE4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 23, 2013 Jeg kjøpte dette kameraet: http://gdx.no/bilkamera-i-hd-med-ferdskriver.html Knallfornøyd! Og 500 kr rabatt om man bruker rabattkode "BILHDGPS". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 24, 2013 dissee videoene er tatt med et slikt kamera, fra en jeg kjenner: og denne http://www.youtube.com/watch?v=HDywhripFE4 Du får si til han at han har montert kameraet opp ned hehe. Men får man ikke fram hastigheten på disse? Er jo bare streket ut på den filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 2, 2013 Fikk kamera levert på døren i dag. Så langt så virker det som et godt produkt. Veldig kjekk den WiFi løsningen på dette BlackVue DR500GW-DH kameraet, last ned app på tlf'en og spill av div videoer, også meget kjekk å ha live bilder når en skal montere kameraet i bilen. Holder på med å stille inn kamera for best mulig oppløsning og kvalitet på opptakene, kamera kom levert med høy komprimering på filer som standard. Dette ser ut til å gjøre opptakene litt kornete. Ellers så ser jeg at folk inne på http://dashcamtalk.com/ har hakket firmwaren til kameraet og dermed økt bittraten for å få en betydelig bedre kvalitet på opptakene. Gir dere en ny oppdatering når jeg har fått brukt kamera litt og gjort meg opp en mening om dette produktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 3, 2013 Du får si til han at han har montert kameraet opp ned hehe. Men får man ikke fram hastigheten på disse? Er jo bare streket ut på den filmen. Det er montert opp ned med hensikt, for å få best mulig plassering uten at speil kom i veien. I SW som medfølger kan man snu bildet, men ikke infoen ser det ut som. Om du glaner litte grann lenger ut i videoen så kommer hastigheten inn, omtrent når den volvoen passerer. Dårlige GPS-forhold sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 3, 2013 Har selv to stk BlackVue DR500GW-HD i min bil. Et som peker forover og et som peker bakover. Er meget fornøyd med kameraene, eneste som er dumt er at det er en bug i firmwaren som gjør at følsomheten på g-sensorene ikke kan justeres, de har samme sensiviteten uansett hva du setter de på. Men det er ganske greit at men kan velge om hvilke av LEDene skal lyse når det er aktivt og når det er i park mode. I park mode tar det opp konstant, men lagrer et min før og to min etter hvis det oppdager noe bevegelse (kan deaktiveres) eller det kommer en rystelse i bilen (kan også deaktiveres). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 7, 2013 Noen som har noen ny anbefalinger til dashcam? har hatt 2 stk nå av billig ebay typen å de slutter å lagre alle filmene så jeg får mangen hull i kjøreturen PS: en moderator burde flyttet tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 7, 2013 Tips: Juster ned lengden på hvert klipp, jeg fant ut av 30 min klipp fungerer for mitt kamera da det går i stå etter 40-42 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 7, 2013 det har jeg ikke tenkt på will try that! selvom maks klipp lengde på mitt cam er 10min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 17, 2014 Gir dere en ny oppdatering når jeg har fått brukt kamera litt og gjort meg opp en mening om dette produktet. venter spent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 28, 2014 Er det noen som har forslag til ett enkelt kamera som kan stå tilkoblet mot bilbatteriet, så det holder seg oppladet uten å tømme det når bilen står stille, og som starter automatisk når bilen starter å kjøre? De billigkameraene jeg kjøpte på ebay virket jo greit, men kunne ikke lade fra usb samtidig som det filmet, så det ble litt plundrete å måtte ta ut usbkabelene og starte kameraene manuelt før hver kjøretur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...