#1 Skrevet April 7, 2012 Som topic sier, noen som blir med? Dato? sted? Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2012 jeg er down 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2012 med jeg med "ny" bil: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2012 med ! Grønn bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2012 med ! Grønn bil Med innlagte piruetter i år å ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2012 jeg stiller ikke med henger i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2012 men du stiller med bil? så skal jeg stille med orginal jekk.... så kan jo du vise hvordan man bytter dekk? så kan vi sende inn noe materiale til TP:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2012 hadde søndag 22.april vert en grei dato? da rekker folket å planlegge litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2012 hadde vert gøy å blitt med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2012 Hadde vært kult å fått med mange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2012 Moen må kjøpe seg felger først ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 9, 2012 hadde vært morro om jeg ikke var på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 9, 2012 80'n står nok stadig i garasjen desverre og a6'n egner seg meget dårlig for bilder, heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 13, 2012 Blir det en photoshoot/samling, en gang før vinterdekka skal på i gjenn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2012 Blir det en photoshoot/samling, en gang før vinterdekka skal på i gjenn?? utifra OT tråden, photoshoot og gokart som bonus for de som holder ut å være linselus på photoshooten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 14, 2012 Er tid og sted blitt fastsatt eller folkens ? P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 14, 2012 utifra OT tråden, photoshoot og gokart som bonus for de som holder ut å være linselus på photoshooten?? Det hadde jo vert moro,! Viss vi hadde fått til det:tr: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 14, 2012 Er vel greit å få til dette når det er "litt" varmere og bedre vær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 14, 2012 Hva med første helga i mai? 5 eller 6 mai??? Da kan man vell håpe på fint vær: vinke : å man har litt tid til å planlegge en plass å være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 14, 2012 Om vi begynner og nærme oss litt ut i mai er det sjangs for at jeg rekker og bli ferdig med den grønne også med nybygd motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 14, 2012 Viss vi hadde fått til første helga i mai hadd e det vert gull!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...