#1 Skrevet April 17, 2005 Har en passat 1.8T som plutselig går dårlig, får ikke drag før på 5-6tusen omdreininger,den går som en original 1.8T og bilen er trimma litt.vet ikke om det er feilkoder,lampa lyser iallefall ikke.Kan det være LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2005 Les av minne ,def lmm vil ikke legge seg i feil minne. Prøv å rens den med isopropanol eller lignede så sant det ikke inneholder fett eller silicon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2005 jeg hadde en a4tq som var akkurat sånn å da skifta jeg lmm å den blei som ny! Men den er dyr på 1.8t! nesten 4000 eneste audi uten bytte ordning tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2005 e kløna og mista den i bakken!!!etter det den ikke virker.KOster den 4K?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2005 ja alle andre er det inbytte på og koster 1200, men ikke på 1,8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2005 HOFF!!ja bilen er lissom så rar og kjøre.Går dårlig også er det ikke noe særlig bånn drag lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2005 høres ut som lmm ja, plus at det er en kjempe gjenganger på 1.8t! lmm og spjeldhus/bryter såvidt jeg husker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2005 ja har hørt en del om LMM på 1.8T.Får skjekke litt rundt,kan jo være heldig Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2005 mange verksted har slike liggende for det går ikke an å få feilkode på den så man bytter å prøver! stikk innom et verksted å få lånt en! Bor du langt unna trondheim da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2005 ja Arendal.Hehehe.HAr en del kontakter her nede jobber på ett versted sjøl.Bilomsetningen har en del sånne ting så e får vel høre med de.eller det lokale vag versktedet kjenne noen der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2005 e kløna og mista den i bakken!!!etter det den ikke virker.KOster den 4K?? Bestillte ny LMM til min Passat 1,8T, kom på 1100,- med innbytte. Fant deretter ut det var Lamdasonde som var gått, og den kostet 2300,- Fikk levert tilbake lmm da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2005 var det på hos en vag forhandler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2005 Er vel opptil 98 mod det ikke er innbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2005 var det på hos en vag forhandler? Jepp det var det, har 2001 mod da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...