Anbefalte innlegg

Heisann! Må vel bli med på moten å senke bilen litt, men jeg er ikke så int. i alt for senket bil... Så noen som evt. har link el navn på senkesett som hadde vært perfekt for min lille Sportback 2005 mod? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på Eibach sportline senkesett og det senker mellom 45-50mm og det er behageligt å kjøre på ikke stompete sånn som mange andre senkesett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på Eibach sportline senkesett og det senker mellom 45-50mm og det er behageligt å kjøre på ikke stompete sånn som mange andre senkesett

 

Jeg hadde FK gewinde på kona sin 8P, men det ble for mye hopp og sprett så jeg bytta til 35mm H&R fjærer i steden, ble ny bil å kjøre og passe lav til dagligdags bruk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R som nevnt over her !:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå kjörer jeg med kortet spesial H&R Ultra-Low, det er omtrent som å kjöre med orginalt understell, ved ca 50 mm senking, og kan senkes helt ned til ca 100 mm. Kan anbefales på det sterkeste (står ikke i H&R katalogen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.