Østfold : Lakkverksted i Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Lakerer i Fredrikstad.

 

Skulle hatt en lakerer til å sett på en S2 jeg vurdere å ta med hjem, men den har vært lakkert i Polen å det ser ikke ut.2 komponent lakk er brukt å det brukes vel ikke her hjemme lenger.Så hvor kan jeg finne et dyktig firma som kan jeg meg et ca overslag på pris..

 

Skriv gjeren gate adresse er ikke lommekjent der nede..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du noen å velge mellom.

 

Skade og Lakk AS

Stabburv. 1, 1617 Fredrikstad 69 39 64 40

 

Lakkompaniet AS

Tomtev. 41, 1618 Fredrikstad 69 33 20 33

 

M S Billakkering

Soliv. 13, 1666 Rolvsøy 69 33 73 80

 

Nord Lakkering AS

Østkilen 10, 1621 Gressvik 69 39 97 92

 

Olsen Billakkering AS

Veumv. 15, 1613 Fredrikstad 69 31 23 72

 

Colorpartner AS

Bruket 23, 1621 Gressvik 69 32 77 99

 

Vaterland Billakkering

Vaterland 28, 1630 Gamle Fredrikstad 69 32 07 83

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker. Noen som har noen erfaringer med disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skade og lakk er flinke, dem lakka på bilen til faren min og det syns ikke i det heletatt.

Skal selv dit en tur snart for at dem skal analysere lakken min slik at jeg får greie på lakk koden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Olsen Billakkeringe ett par ganger, og kan ikke si meg annet enn fornøyd. Greie priser har de og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil helt klart anbefale Lakkompaniet.. Veldig mange strøkne prosjekt som har kommet ut gjennom portene der de siste årene, og prisene er helt klart til å leve med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan anbefale MS lakk under rølvsøy broa. Bruker han selv og har sett mye av det han har lakka. Billig er han og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakk kompaniet er vel den jeg ville ha anbefalt, men Skade og lakk er flinke dem og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nord Lakkering AS

Østkilen 10, 1621 Gressvik 69 39 97 92

 

Lakkerte en II Golf i RS blå hos Per Gunnar for noen år siden. Superresultat!!! :tilber: Fikk følelsen av at du kunne "gå" inn i lakken!

I tillegg hadde han lakkert Camaroen til Vidar Thømt fra Fredrikstad som vant Peoples Choice i Østfoldhallen i fjor, pluss et par andre premievinnere der.

 

Kan helt klart anbefales! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nord Lakkering AS

Østkilen 10, 1621 Gressvik 69 39 97 92

 

Lakkerte en II Golf i RS blå hos Per Gunnar for noen år siden. Superresultat!!! :tilber: Fikk følelsen av at du kunne "gå" inn i lakken!

I tillegg hadde han lakkert Camaroen til Vidar Thømt fra Fredrikstad som vant Peoples Choice i Østfoldhallen i fjor, pluss et par andre premievinnere der.

 

Kan helt klart anbefales! :)

Litt O.T, men er det han Ørebekk karosseri bruker? Hadde bilen inne til retting der og resultatet på lakkeringen er upåklagelig! Kan ikke se ett eneste sted at bilen er "flekk" lakkert, ikke så mye som en skille og perfekt resultat..

 

PS: jeg har ikke editert noe i innlegget ditt Per-Erik..... Tastefeil fra min side bare :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt O.T, men er det han Ørebekk karosseri bruker? Hadde bilen inne til retting der og resultatet på lakkeringen er upåklagelig! Kan ikke se ett eneste sted at bilen er "flekk" lakkert, ikke så mye som en skille og perfekt resultat..

 

PS: jeg har ikke editert noe i innlegget ditt Per-Erik..... Tastefeil fra min side bare :o

 

Det vet jeg ikke. Men han er iallefall helt sheriff med sprøyta! Har ingen betenkeligheter med å anbefale Per Gunnar. Thomas har caben sin hos han nå, og han SKAL ha showfinish! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Men han er iallefall helt sheriff med sprøyta! Har ingen betenkeligheter med å anbefale Per Gunnar. Thomas har caben sin hos han nå, og han SKAL ha showfinish! :D

 

Jepp jepp.. jeg har som nevnt kæbber`n hos Per Gunnar nå.

Så om 1 1/2 uke vil jeg kunne poste ett par bilder av hvordan resultatet ble.

Og ja.... jeg SKAL ha showfinish..og det garanterer han : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp jepp.. jeg har som nevnt kæbber`n hos Per Gunnar nå.

Så om 1 1/2 uke vil jeg kunne poste ett par bilder av hvordan resultatet ble.

Og ja.... jeg SKAL ha showfinish..og det garanterer han : smil :

 

Enda mer O.T med trådstarter har vel fått svar på frågorna nå.. Nå ble jeg mildt sagt veldig nyskjerrig :D.. Dette er jo bare 2 min fra jobben, og der står kæbben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda mer O.T med trådstarter har vel fått svar på frågorna nå.. Nå ble jeg mildt sagt veldig nyskjerrig :D.. Dette er jo bare 2 min fra jobben, og der står kæbben...

 

Han har fått beskjed om å holde "uvedkommende" unna kæbben : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, da får jeg vel smøre meg med tålmodighet frem til den 22:e da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke noe erfaringer ifra de forskjellige firmaene, men kameraten min hadde bilen sin hos Lakkompaniet etter han var uheldig og krasja.. Bilen ble bra den, ikke noe å klage på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg har brukt Lakk kompaniet uendelige ganger til lakkering av styling og bil.. Har ikke vært noe problem noen gang, knall resultat!

 

Grinte litt på nesa da han kom med en karbon takvinge i suuuper finish og skulle ha den lakkert, da var de vist ikke så villige til å lakkere, mente det var galskap å ødelegge den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket priser og annen info rundt omkring... Lakkompaniet er absolutt å anbefale. De er seriøse og gjør en god jobb. Bilen min står der nede nå til hellakkering. Han kom stadig med tips om hvordn han ville ha bilen og jeg hørte nøye etter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye ligger sprøyting av bilen på hos lakkompaniet da?

 

Jeg sliper ned og grunner / sparkler selv...

 

Men lakken er jeg ikke sikker på om jeg tør selv : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte ihvertfall 20 for hellakkering.. Da pusset de ned bilen. Men jeg pusset da selv ned fangere og avmonterte det meste selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Råde Lakkering. Kanskje ikke det nærmeste, men de er veldig flinke, og heller ikke så værst priser. Betalte 2k for å blåse og pulverlakkere 4x 18" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.