Lås på bakluka har streika

Anbefalte innlegg

Heisann!

Her om dagen var vi ute å handlet. Når vi var ferdig med handlinga og skulle hive varene inn i bagasjerommet funket ikke sentrallåsen på bakluka. Den låser opp alle dørene unntatt bakdøra.

Noen som har vært borte i dette problemet? Bilen det gjelder er en 05 passat stv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er comfort modulen din som tuller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noe av problemet jeg har med min. Har du noen problemer med alarm, interiørlys etc. også ?

I såfall kan det være ccm (Control Comfort Modulen) som Eivind sier over her.

Det er den jeg skal bytte på min veldig snart, kan eventuelt si ifra hvis den løser min problemer? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke håndtaket (mikrobryteren) som kødder da? Kompisen min har skiftet to ganger på sin '02 Passat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også byttet både mikrobryter og selve låsen på min (samme bil som du har)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

microbryter som de andre skriver:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, får bytte microbryteren og se om det hjelper.

Takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke så gal pris på den heller, tror den kosta mellom 3 og 4 hundre på møller, var grei sak å montere også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som tidligere nevnt tidligere i tråden har jeg noe av det samme problemt, er det noen som helst måte jeg kan finne ut om det er mikrobryteren eller må jeg rett og slett bare prøve og feile?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.