#1 Skrevet April 14, 2012 (endret) Har en motor som er bremset 572hk og 660nm tilsalgs(Bremsepapirer følger med) Bremset av VS motor. Gangtid er ca 40 timer. Den har hiddensprut m nytt ledningsnett.Clutch følger også med. Prisantydning setter jeg til 65000,-(Forrige eier betalte 90000,-) Eventuelt bytte i interessante ting til urquattro.3Bmotor m SM4. Skal finne litt mere info om hva som er gjort motor. Ta gjerne kontaktpå 90575951 ÅPEN FOR BUD Motor har tidligere vært montert i audi 90 til Jan Åge Borgen Bunndel H profilråder, blybronse veivlager, sputter lager råder, komp senket til 8,5 Topp Nye pakninger,7A innsug og eksos kam,justerbare kammer, ny fordeler med ståldrev Turbo Turbonetics Super60 Rustfritt eksosgrenrør 820ccmdyser. Tilton sonic 2-plater clutch Svinghjul maskinert og lettetfra 3B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2012 bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2012 bump. Ingen som trenger en ferdig byggd motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2012 Jo da. Og siden du er åpen for bud byr jeg 10 000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2012 Jo da. Og siden du er åpen for bud byr jeg 10 000. Skulle kanskje tatt med ikke skambud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...