#1 Skrevet April 7, 2012 Hei, mine originale lykter hadde tåkelys i hovedlykta. Har kjøpt slike uoriginale jallagrøftelys jeg skal sette inn i fangern men har ingen anelse hvordan jeg skal finne den ledninga som går til brytern inne i bilen. Er det noe vis man kan måle seg frem til det eller noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2012 Hei, mine originale lykter hadde tåkelys i hovedlykta.Har kjøpt slike uoriginale jallagrøftelys jeg skal sette inn i fangern men har ingen anelse hvordan jeg skal finne den ledninga som går til brytern inne i bilen. Er det noe vis man kan måle seg frem til det eller noe lignende? På preface så er det den brune ledningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2012 Leita også etter ledninga, endte opp med at jeg bare måtte lodde meg inn på kabelen som skal gå til lysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2012 Er det noen av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2012 Er en av de ledningen som går inn på kontakten til lykten, let der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2012 På preface så er det den brune ledningen . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...