225/35 R19 sommerdekk, hvilke skal jeg velge??

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg noen gode råd for hvilke dekk jeg skal kjøpe? I 225/35 R19 ? Jeg vil ha slitesterke dekk til en ikke så altfor dyr penge (10-12000,-kr)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte dekk i fjor høst i denne profilen. Ga rundt 10-12k og merket er Goodyear Formula 1, de sa at disse var veldig slitesterke og bra dekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du dette da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes 10-12k kun for dekk hørtes MYE ut med tanke på at jeg kjøpte Nokian NRZi 225/40-18 (som er meget gode dekk) + 4 stk 18x8" RS4 felger for 9995,- for snart 2 år siden... (Helt nytt!)

Samtidig sjekket jeg hvor mye Vianor i Elverum tok for de dekka, og da fikk jeg en pris på ca. 2500,- pr dekk.

Med andre ord samme prisen jeg fikk hos Sharif, bare uten felgene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes 10-12k kun for dekk hørtes MYE ut med tanke på at jeg kjøpte Nokian NRZi 225/40-18 (som er meget gode dekk) + 4 stk 18x8" RS4 felger for 9995,- for snart 2 år siden... (Helt nytt!)

Samtidig sjekket jeg hvor mye Vianor i Elverum tok for de dekka, og da fikk jeg en pris på ca. 2500,- pr dekk.

Med andre ord samme prisen jeg fikk hos Sharif, bare uten felgene!

Det er bra mye billigere for 18" dekk enn for 19", men Sharif har vel sikkert kanonpris på dekk ja, men jeg bor i Tromsø og jeg vil ha dekka NUUU! For tro det eller ei men det er faktisk mylig å kjøre sommerdekk i Tromsø nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen innspill rundt Uniroyal Rainsport dekka ? Skulle få de for 12000 ferdig på bil her i byen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen innspill rundt Uniroyal Rainsport dekka ? Skulle få de for 12000 ferdig på bil her i byen..

Uniroyal skal være slitestærk, men prisen må da gå å få ned.

Har kjørt på Pirelli P7000 de siste åran, å dæm e exstremt god!

Nu heta dæm P Zero Nero, kan skaffe dæm til Rundt 13990,- levert Tromsø

Men hvis du vil gå på litt billigere kan du få Federal SS-595 til 7990,-

Og Vredestein Ultrack til 9990,-

Alle prisene er levert Tromsø.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uniroyal skal være slitestærk, men prisen må da gå å få ned.

Har kjørt på Pirelli P7000 de siste åran, å dæm e exstremt god!

Nu heta dæm P Zero Nero, kan skaffe dæm til Rundt 13990,- levert Tromsø

Men hvis du vil gå på litt billigere kan du få Federal SS-595 til 7990,-

Og Vredestein Ultrack til 9990,-

Alle prisene er levert Tromsø.

Er fullt mulig å få 235/35/19 dekk til rundt 10 000 kr inkl omlegging av dekk.

Kjøpte nettopp 235/35/19" Maragoni dekk til 10 000 kr inkl omlegging.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen problem, bare sjekk litt rundt om så finn du bestandig gode priser.

Omleggingen ligger på alt fra 500-1000, kommer litt annpå hvor grådig dekkforhandleren er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte netopp 5600,- for 4 stk nye 245/35/18 Toyo Proxes hos tempe dekkservice i trondheim jeg.... en kompis av meg kjøpte 19" A8 felger med 245/35/19 med toyo proxes for 14000.- synes de prisene dere opererer med er ganske høye.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener Shariff tar 1595,- pr. stk. for Toyo Proxes 235/35x19 + 500,- i frakt hvor som helst i landet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye dekk i forrige uke. Da betalte jeg 1600,- pr. dekk ink. omlegging.

Det var for Dunlop SP Sport DM901 225/35-19

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interdekk har og gode priser på dekk : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du dette da? :)

Kjøpte de på Dekkspesialisten i Porsgrunn (telemark)

og skulle være utrolig bra dekk, har kjørt en liten uke med dem, og jeg merker litt forskjell, kanskje litt pga at de er helt nye. Fornøyd jeg!

Og man betaler for kvalitet, men er også enig i at det er så stiv pris på 19" dekk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært å fått bestilt dekk nå til 8000,- inkl. balansering og omlegging her i byen:) Hankook heta de :confused: , men jeg kjører jo ikke som en tulling rundt på veiene og sålenge de er rimelig slitesterke og jeg ikke får planing så fort så går det bra til den prisen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på www.interdekk.no

Der får du mye bra dekk for den prisen.

Hva Med Brdigestone Potenza S-03 PP, har kjørt mye på disse, og er kjempe fornøyd med de. har også brukt mye Miscelin Pilot Sport, og de er jeg like fornød med. Klarer ikke å bestemme meg for hvem av de jeg skal velge når jeg skal kjøpe : smil :

Pirelli P Zero går jo også for å være bra dekk.

Er mange muligheter for å si det sånn : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.