RS2 motor går bare på 3 syl. ???

Anbefalte innlegg

Noen som han hjelpe med strømskjema? eller veit hvordan Tenningsmodulene er kobla opp??

Hvem av modulene som er kobla til hvem sylindre??

Har en ADU motor som går på 3syl. bare! Går ikke på syl. 2 og 3. Har prøvd andre coiler som virker,

men ingen bedring! Pluggene er nye..

Mistenker modulene....eller dyser da bilen har stått ett par år uten å bli særlig brukt!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har skifta coiler så er det bare å følge ledningene til tenningsmodulene.. har du hatt den til å gått på alle sylindrene i det heletatt eller har det vært slik hele tiden?? mulig du har bytta på tenningsmodulene bare??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontaktene på modulene har ikke vært av...:) Motor har gått normalt før,kutta bare 2syl. sånn

"over natta"....:P

Jeg får prøve noen andre moduler...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mn må du ikke koble av coilene på tenningsmodulene da?? eller tuller jeg nå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett...:) Men jeg har klipt/skjøta ledninger bare, da det skal bygges om til 1.8T coiler uansett...:P Bare jeg finner ut av probleme....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenningsmodulene står montert på en brakett inn til torpedoveggen.. i nærheten av der de to slangene går inn på varmeregisteret..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt om kontaktene på modulene og se om problemet flytter på seg, èn modul tar tre sylindre og den andre to, men de er helt like.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva finner du ut?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt om kontaktene på modulene og se om problemet flytter på seg, èn modul tar tre sylindre og den andre to, men de er helt like.
Skal prøve dette....;)

Hva finner du ut?? :)

Sjekker mer imorra... Har holdt på med vask av Transporter idag...: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.