#1 Skrevet April 8, 2012 Er på jakt etter siste luft slangen inn på innsig/ gass spjell, er ca 15 cm slange med 90 graders bend på i enden. ( Passat g60) Hilsen Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2012 om det er den siste gummislangen du skal ha, har jeg muligens en. tenkte på plastslangen igår. Gummislangen jeg har ser jeg er ikke helt lik den jeg har på passaten, men ca.. (muligens egentlig til en golf/corrado) og den vil funke, ca 10grader fosjell på bendet og den er littegrann lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2012 har et helt sett liggende fra g60 syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2012 har et helt sett liggende fra g60 syncro Har du et TLF Nr jeg kan ringe deg på? Mitt er 92045744 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2012 står i signaturen min det kan ringe meg i morra om du ønsker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...