20vt bare stoppa under kjøring, vil ikke starte igjen?

Anbefalte innlegg

Har en coupe ombygd med 3b motor. I går kveld begynte den å ikke ville dra skikkelig under pådrag. Gikk bare å lugga.. Ved normal kjøring gikk den fint, men på tomgang fusket den en del. Under langkjøring i dag(sitter langs veien nå) så stoppa den bare plutselig, og nekter å starte igjen.. Starter å alt går rundt og virker normalt, og den prøver såvidt å tenne, men bare dør ut igjen.. Kan det være bensinpumpa?? Syns ikke jeg hører den ule, som jeg har hørt tidligere:-/ litt grønn på det elektriske, så var bare det første jeg tenkte på!

Takk for all hjelp!

Mvh Daniel Sønsthagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok være bensinpumpa. Letteste e å begynne å feilsøke om d e strøm tell pumpa, å om den levere nok trøkk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar, OG link! jeg har hatt de fleste symptomene som folk nevner i linken mtp bensin pumpa.. så får bare sjekke den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka sikringa til pumpa, den gikk på min aby :) hadde ganske like symptomer som du har daniel:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om sikringa har gått, tikker det i releet da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.