#1 Skrevet April 8, 2012 (endret) Har en coupe ombygd med 3b motor. I går kveld begynte den å ikke ville dra skikkelig under pådrag. Gikk bare å lugga.. Ved normal kjøring gikk den fint, men på tomgang fusket den en del. Under langkjøring i dag(sitter langs veien nå) så stoppa den bare plutselig, og nekter å starte igjen.. Starter å alt går rundt og virker normalt, og den prøver såvidt å tenne, men bare dør ut igjen.. Kan det være bensinpumpa?? Syns ikke jeg hører den ule, som jeg har hørt tidligere:-/ litt grønn på det elektriske, så var bare det første jeg tenkte på! Takk for all hjelp! Mvh Daniel Sønsthagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2012 Kan nok være bensinpumpa. Letteste e å begynne å feilsøke om d e strøm tell pumpa, å om den levere nok trøkk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=156257 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2012 takker for svar, OG link! jeg har hatt de fleste symptomene som folk nevner i linken mtp bensin pumpa.. så får bare sjekke den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2012 sjekka sikringa til pumpa, den gikk på min aby hadde ganske like symptomer som du har daniel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2012 om sikringa har gått, tikker det i releet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...