#1 Skrevet April 8, 2012 tlf 91618747 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2012 Bump ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2012 pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2012 Aner ikke hva dette kan være verdt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2012 (endret) HBO 500,- Lagt til etter 25 minutter: Bud på 500,- motatt på PM. Legg gjerne inn budene her :-) Noen høyere ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2012 (endret) Kan denne sendes på en grei måte? Tilstand? Trigger på veiv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2012 Tja. Er veldig tung.. hvor holder du til? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2012 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2012 Kan denne sendes på en grei måte?Tilstand? Trigger på veiv? Ifølge bilde er det hvertfall trigger på veiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2012 Ifølge bilde er det hvertfall trigger på veiv Hvor ser du den triggeren?? Står AAT på pappesken den ligger i på bildet, AAT veiv har ikke trigger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2012 Hvor ser du den triggeren?? Står AAT på pappesken den ligger i på bildet, AAT veiv har ikke trigger. Den skiva som er skrudd på veiva helt til høyre i bildet er vell triggerskiven ? Skyt meg om jeg tar feil. Ser hvertfall sånn ut på ACV veiva mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 25, 2012 Den skiva som er skrudd på veiva helt til høyre i bildet er vell triggerskiven ? Skyt meg om jeg tar feil. Ser hvertfall sånn ut på ACV veiva mi Skeptisk... Er ikke slik triggerskiva på 2.5 AEL motoren er i alle fall. Setter en knapp på at dette er en 2.5 AAT veiv. Kanskje trådstarter har fakta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 26, 2012 Ifølge etka får du trigger på AAT veiv i A6'en hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 31, 2012 (endret) Har fått bud på 900.. Sendes i morgen ettermiddag om det ikke kommer noe høyere. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lagt til etter 4 dager 11 timer: Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...