hjelp til å finne delenummer

Anbefalte innlegg

Kan noen finne delenummer på gasspjeld til en touran 2005 140 hk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette rett 03L128063E?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har BKD motoren med 2.0l 140HK diesel?

Jeg finner delenummer 038 128 063 G.

Jeg er dessverre ikke så bevandret i ETKA, så jeg klarer ikke spore tilbake det nummeret du har lagt ut. Jeg finner selvfølgelig delen, men ikke hvilken bil/motor den tilhører.

Legger ved en PDF fra ETKA.

Håper noen andre kan bekrefte det jeg har funnet ut :)

Gasspjeld.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har BKD motoren med 2.0l 140HK diesel?

Jeg finner delenummer 038 128 063 G.

Jeg er dessverre ikke så bevandret i ETKA, så jeg klarer ikke spore tilbake det nummeret du har lagt ut. Jeg finner selvfølgelig delen, men ikke hvilken bil/motor den tilhører.

Legger ved en PDF fra ETKA.

Håper noen andre kan bekrefte det jeg har funnet ut :)

Noen som kan bekrefte dette? Kan jeg bruke den som jeg hadde funnet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe sted jeg finner ut av hvilke motorkode jeg har? Ny bil så er usikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regg.nr?

Kh33268

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en diesel motor ja, og dieselmotorer har ikke et gasspjeld på samme måte som en bensinmotor har så nyaktig hvilken del du er ute etter er jeg ikke helt sikker på. Delenr du nevnte over her får jeg ingen treff på i etka, hvor har du dette fra?

Her ser du bilde over delenr christer mente det kunne være, men det heter eksostilbakeføringsventil

etka.jpg

Det er også en annen del som heter gasspjeldel

etka1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en diesel motor ja, og dieselmotorer har ikke et gasspjeld på samme måte som en bensinmotor har så nyaktig hvilken del du er ute etter er jeg ikke helt sikker på. Delenr du nevnte over her får jeg ingen treff på i etka, hvor har du dette fra?

Her ser du bilde over delenr christer mente det kunne være, men det heter eksostilbakeføringsventil

etka.jpg

Det er også en annen del som heter gasspjeldel

etka1.jpg

Det er del 3 på første bilde. Men kan jeg bruke den som slutter på e? Dem er like ut for meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ingen treff på noe delenr med samme nr som nr 3 men med E istedetfor G. Jeg har nå litt gammel verson av etka, så mulig det er en ny del som ikke jeg har fått inn. min er ikke oppdatert siden 07.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.