#1 Skrevet April 8, 2012 (endret) Selger et nytt justertbart kamdrev grunnet endringer i planene. Kun prøvemontert og tilstand er strøken. Info: Adjustable cam gear VW/Audi 16v/early 20v engine For ALL 4cyl 20v 058 engine's Also for all 1.8 and 2.0 16valve Pris: 1200 inkl frakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2012 Hei. passer den til 2144 ccm 5E-motoren fra 1984? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2012 Kjenner ikke til den motoren så det kan jeg ikke svare deg på desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2012 Passer på 1.8T AEB? Sent from my HTC One X 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2012 Vet desverre ikke,det må nesten noen bekrefte/avkrefte, men mener jeg har sett noen som har benyttet seg av drevetpå 1.8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2012 hva slags motor har du brukt dette på da? for å spørre om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2012 hva slags motor har du brukt dette på da? for å spørre om det Lure jeg og litt på, ettersom det ikke står noe om noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2012 Til S2'n. Er ikke 100% sikker alt det passer så istedet for å si " ja det passer nok" så får det være opp til kjøper / tips og finne ut av dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2012 Til S2'n. Er ikke 100% sikker alt det passer så istedet for å si " ja det passer nok" så får det være opp til kjøper / tips og finne ut av dette S2 er levert med 2 forskjellige motorer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2012 Oppdatert første post. Kjøpt inne dette for 3B motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...