#26 Skrevet Mai 18, 2012 Den forskjellen der er jo helt drøy ! Hadde jeg aldri godtatt...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 18, 2012 Nei eg vil ha det skikkeligt. sender de ein mail med skikkelige bilder og sier eg vil ha lysere lakk på fangeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 18, 2012 Fy faen for en forskjell. Ser ut som om du har gjort det selv med en sprayboks fra biltema. No offense, Se det i perspektiv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 10, 2012 Har fått bilen igjen etter utbedring det ser mye bedre ut, men det er forsatt forskjeld. jaja nå får det bare være sånn kan ikke være uten bil i over 1 uke for kver gang. eg har ingen ting personligt i mot de som jobber der, men dette er alt for dårligt vi er i år 2012 det kan ikke være så vanskeligt å treffe fargen vel?? Alle gangene eg har levert inn biler på garantilakkering har de vært nødt til å ta bilen inn igjen for å fikse fargeforskjeld, å det er ikke bare litt forskjeld. her er a6en eg hadde inne til lakkering for 2år siden fremskjermen er lakkert døra er blitt flekket ut på men ikke stødtfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 11, 2012 Huff, jeg skal levere inn bilen min på torsdag for å få lakkert svart plast (ikke hos Møller) Håper resultatet blir bra! On topic; Jeg hadde krevd utbedring, om de hadde lakkert om eller jevnet ut slik at forskjellen ikke ble så tydelig, er jeg usikker på hva som vil gi best resultat. Men forbedring har du krav på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 11, 2012 Tornadorot er vel en farge som falmer ganske fort og mye, men denne fargeforsjellen var drøy, jeg har fått bedre resultat med sprayboks som ble blanda opp etter litt synsing om hvilken nyanse som passa best. Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 11, 2012 Nye røde biler falmer ikke lenger vertfall ikke de med klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 11, 2012 Okey, vet ikke jeg, men jeg har sett tornadorot bli nermere babyrosa, men stort sett på eldre biler ja, trodde bare de nye ikke var gamle nok enda:p Om de ikke falmer noenting er det vel bare å sprøyte på med samme fargen som fra fabrikk? At fangeren er av plast synes jeg var et dårlig argument iogmed at fangeren også var av plast når den rullet ut fra fabrikken, uten fargeforsjell da? Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 11, 2012 Her var det jaggu mangen "lakkerere". Det der skjer ofte , og har sett eksempler på nybil der den står i rett lys så er det forskjell pga vinkel og lys. Her burde de ha tatt bilen inn igjen , lakka bakfanger på ny og flekka bakskjermene , selv om de selvfølgelig ikke har lyst til det da det er mye greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 22, 2012 Finnes det noen som er fornøyd etter å ha fått lakkert opp noe i tornardo rød? eg er forsatt ikke fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 7, 2012 Finnes det noe direkte mailadresse eg kan sende klage til? Er Møller bil, bil og maskin som har lakkert fanger og Dør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...