Tips til verskted til montering av senkesett?

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale noen verksted i Ålgård/Sandnes som kan montere et senkesett?

Hvor mye pleier et verksted ta for en slik jobb?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen erfaring med verksteder i det området, men alle bilverksteder kan montere senkesett til deg. Husk å få justert lysene og 4 hjulskontroll, samt stempel på papirene så går det glatt på BT. Pris tipper jeg på rundt 3-4000kr for arbeidet.

K...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et godt tips er "mittanbud.no". Legg ut beskrivelse av jobben, len deg tilbake og la annbuda på jobben rulle inn :) Oppdaga selv at det var MYE penger å spare! Lykke til! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et godt tips er "mittanbud.no". Legg ut beskrivelse av jobben, len deg tilbake og la annbuda på jobben rulle inn :) Oppdaga selv at det var MYE penger å spare! Lykke til! :)

Takk, den siden hadde jeg faktiskt ikke tenkt på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen erfaring med verksteder i det området, men alle bilverksteder kan montere senkesett til deg. Husk å få justert lysene og 4 hjulskontroll, samt stempel på papirene så går det glatt på BT. Pris tipper jeg på rundt 3-4000kr for arbeidet.

K...

Justert lysene?

Jeg kan justere dem fra innsiden, eller tenker du på noe annet? :P 4 hjulskontroll på jeg ta uansett for jeg har 2 bakdekk som sliter skjevt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justert lysene?

Jeg kan justere dem fra innsiden, eller tenker du på noe annet? :P 4 hjulskontroll på jeg ta uansett for jeg har 2 bakdekk som sliter skjevt. :)

Han meinte nok grunn justering av lysene. Så om du får annen høyde etter senk så lyser du ikkje rett i tryne på dei du møter eller rett i bakken forann bilen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.