#1 Skrevet April 9, 2012 (endret) selger et senkesett til Audi A4 B5 ikke quattro Weitec Ultra GT 30mm ink fjærbeinslager. dette har jeg akkurat fått ny tuv på så dette får dere kopi av i pakka og på pcen med meg med mail fra Norsk bildelsenter. selges for billige 1000 kr + frakt bare å slenge seg over det da det står navn og nummer på fjørene enda og akkurat .. just nu fått taki tuv papirer på det selges pga jeg har avholdt Justerbart ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2012 (endret) bumper Lagt til etter 6 timer 44 minutter: kan leveres i trondheim i helga som kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2012 bumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2012 bumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2012 (endret) bumper Lagt til etter 4 Days: bumper denne da jeg vil ha fulljusterbare coilovers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2012 bumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2012 ligger her enda for de interesserte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2012 (endret) buuuump Lagt til etter 4 dager 23 timer: SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...