#1 Skrevet April 9, 2012 Hei er det noen som stiller? Bilen min er ikke klar, men stiller med en litt sliten orginal S4 Avant (c4)i street klassen. http://www.thundervalle.com/no/Stevner/street-legal-april-2012.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2012 (endret) Jeg deltar som tilskuer. Clutchen min dør snart.. hvor mange pleier å stille opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2012 Dette kunne vært morro, dog har jeg ingen bil å kjøre med, men tilskuer er sikkert morro det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 Kult! Stiller som tilskuer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2012 Har meldt meg på med avanten, får satse på at de blir mye trening før eg blir slått ut i første elimineringsrunda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2012 Hm.. I bracket betyr det ingenting hvor fort man kjører, og en Golf med DSG bør være lett å kjøre jevnt med..... kanskje jeg skal melde meg på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2012 Jeg skal være vakt på arrangementet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2012 Stiller på tribunen jeg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2012 Jækla kaldt va det jaffal. Men kjekt, som vanlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...