#1 Skrevet April 9, 2012 (endret) Litt andre problemstillinger i de trådene jeg har søkt på.. Startet med at clutchen ikke ville løse ut etter motorbytte. Pedalen var svak. Fikk bilen i gir når motor var avslått. Trodde først at enten gaffel eller utløserlager hadde låst seg, men vi konkluderte med at da burde man ha hørt det når motor var igang. Så tok jeg ut slavesylinderen. Når den var ute ble pedalen stein hard. (når jeg tok ut sylinderen så var den i helt utpumpa posisjon.) Jeg klemte den sammen igjen, og prøvde å presse pedalen. Da forsvant pedalen i gulvet (pga ingen motstand på retur regner jeg med) Vi det si at både master og slave er friskmeldt? Har ikke funnet tegn til lekkasje, og væskebeholderen er full. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 noen luringer som har innspill ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2012 Da er denne løst. Motor hadde blitt skrudd sammen med kassa mens splines`n tydeligvis ikke var skikkelig entra. Så da var det lamellen som fikk støyten. Dette resulterte i at trykkbladene på trykkplata var trykt helt inn mot motor, så utløserlageret var aldri i nærheten av å klare å løse ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...