#1 Skrevet April 9, 2012 (endret) Spørsmålet var egentlig "hvilke merke er det på felgen" Men som dere sikkert har skjønt så står det jo på felgen, uten at jeg sjekket dette Var ikke klar over at toora var et "felgmerke" engang.. menmen! Får sjekke litt selv før jeg poster en slik dum post igjen ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2012 Toora T950, står jo til og med på felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2012 Tipper Toora siden det står mellom eikene Edit: der var Bjørn før meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2012 ahhahah, faen.. er det mulig! takK! trodde det var no anna søppelmerking ;p :o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2012 Legg ut bildet igjen, så kan andre som måtte lure på det samme finne svar i denne tråden i fremtiden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2012 haha, greit ;P men skjønner ikke at det går an å ikke sjekke sjæl ;p blir mektig flau! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...