#1 Skrevet April 9, 2012 (endret) Hei. Skal nå montere nytt senkesett på bilen for å få det inn i vognkort. Nå er jeg møkkdårlig på tysk og forstår ikke helt TUV papirene. Men hvor lavt kan jeg juster og samtidig få det godkjent? Mener det normale er 8cm hvis det står i TUV? Hvis ikke bruker dem planken på 11cm? Ihvertfall, hva skal jeg bruke som målepunkt og hvor lavt kan jeg gå og samtidig være på sikre sia? Og det er vel ingen ting som sier at frontleppa må være montert når jeg godkjenner bilen? Takk for svar Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2012 er en større tråd på forumet ang dette... 11cm regelen eksisterer ikke lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2012 Om jeg ikke husker feil så er den 11cm regelen senket til 8cm. Det som er greia er at det skal ikke være lavere enn 8cm fra bakken og opp til understell. Har du feks en frontspoiler som går lenger ned enn understellet ditt bør du ta den av. Noen steder er BT kule andre steder et mareritt. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2012 Mål ut fra den delen under bilen som er nærmest bakken. Feks travers,eksos,jekkfester. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2012 Fullt klar over det Dan. Men har litt dårlig tid, så derfor ble det en egen tråd. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...