#1 Skrevet April 9, 2012 (endret) Vurderer å selge en B2 Audi 80 quattro jeg har stående. Kjøpte bilen for ca 4 år siden med planer om motorbytte og banebruk, men det har jeg heldigvis aldri hatt hjerte til å gjøre. Vurderer derfor å selge den til noen som har tid, penger og kjærlighet til en gammel klassiker:) Håper å finne noen som ikke har planer om å lage ræserbil. Bilen er ombygd til quattro. Den beatår av en 1980 model FWD og en 1984 model quattro. Dette er godkjent og skrevet inn i vognkort. Den er regirstrert som en 80 model så den er veteran. Av utstyr finnes komplett skinn interiør, svart taktrekk, elektriske vinduer foran, takluke, aircondition, sentrallås, varmeseter, elekstrisk justerbare speil, bakrutevarme, spredere i fanger, lister i underkant av bakfanger. Motoren er en 5E. Den er komplett foruten panser og eksos. Motor, girkasse og diff er tatt ut av bilen men følger med på et par paller. Frontseksjonen er også tatt av mtp enklere ut/inn montering av motor + at det finnes litt rust i fronten. Den er ikke kappet men delt på orginale sveisepukter. Som man ser på bildene er bakplaten klemt inn men denne har jeg skiftet. Her et et par bilder ifra da jeg hentet den og et par nyere bilder ifra før den ble satt bort. Om noen vil ha mer info så send en PM eller SMS på 994 56 362. Vet ikke hva den kan verdt men ga 20 000,- for den selv så jeg tar utgangspunkt i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2012 Jeg har et panser stående til den som kjøper denne: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2012 Kan du legge ut noen bilder av interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 Det har jeg desverre ikke for hånden:) Er på kurs til slutten av uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2012 Venter også litt på interiør bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2012 er bilen solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...