#1 Skrevet April 9, 2012 Har fjernet bakrutevisker og motor, men lurer på hva folk gjør med spylerslangen? Kobles bryteren fra noe sted bak rattet, eller bare plugger dere denne slangen? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2012 På min 3c plugget jeg bare slangen. Kan sikkert programmeres bort med Vagcom, men det har jeg ikke giddet.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2012 Ok, har allerede plugget den, så får bare roe meg med det da... Til jeg eventuelt gidder å fikse det med Vagcom. Takk for kjapp tilbakemelding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2012 Kan ikke programmeres på 3bg desverre. Plugger du så anbefaler jeg å plugge helt foran med pumpa. Kjipt at det skal bli lekk på vei bak til slangen bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2012 Kan fjerne rele da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2012 Kan fjerne rele da.. Eller det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2012 Hmm... Ja, får plugge på pumpen da.. Får se på det til helgen igjen Vet du hvilket rele det er snakk om? Må rattet demonteres for å komme til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2012 Er jo også en mulighet å bare dra av kontakten til motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2012 Ja, men da får jeg vel ikke spyling på frontruten? Er det ikke samme pumpe som forsyner både foran og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2012 Tror det er to pumper på 3bg.. En pumpe på 3c.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 10, 2012 to pumper på 3B /BG Nylig byttet den på min 3B Sitter så fint til at du nesten må ut med spylertanken om du ikke er langfingret hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2012 Kjenner jeg gleder meg til helgen allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...