#1 Skrevet April 9, 2012 Noen som vet hva mere som må gjøres ved turboskifte etter turboen skar seg. Motor økte på turtall etter tenningen ble avslått, så måtte kvele motoren før det gikk galt med den også. Fikk stoppet den på 3200omdr. Det skal den tåle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2012 Du var heldig som fekk kvelt den i tide. du bør bytte oljetilførselen og stake opp/ bytte oljereturen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2012 Du var heldig som fekk kvelt den i tide.du bør bytte oljetilførselen og stake opp/ bytte oljereturen Oljetilførsel er mere relatert til 1,8t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2012 Renske rør og IC, sjekke at alt av slanger er som de skal være, skifte olje og filter er alltid smart etter et turbokrasj og så ville jeg tatt en kjapp titt under topplokket for å se hvordan det ser ut der... Just in case. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...