Panasonic 720P projektor og el. lerret 84"

Anbefalte innlegg

Ser at jeg ikke får bruk for dette, så kan like gjerne selge det.

 

84" lerret som er elektrisk opp og ned. Enten via bryter, eller trigger på projektor.

2m bredt.

 

1500kr

 

Panasonic Full HD projektor, med ekstra pære. Den som sitter i har ca 700timer på seg mener jeg å huske. Levetiden på pæra er vel omkring 2000timer eller noe sånt.

 

4000kr

 

Info og bilder kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe produktnavn på panasonic prosjektoren?

 

Forsåvidt samme spmål ang lerretet også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe produktnavn på panasonic prosjektoren?

 

Forsåvidt samme spmål ang lerretet også :)

 

Skal finne det NUH... PRojektoren har vært pakka laaaangt inne på et rom her, men fikk rydda idag :P (Oppussing)

Lerretet klarer jeg ikke se noe på, det er skrudd fast i taket, og merkelappen sitter oppå :P Eneste er at det står "Adeo Group" nede i ene hjørnet..

 

Panasonic LCD Projector

Model No. PT-AE700E

Er med fjernkontroll også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er anbefalt sitteavstand til lerretet, og hvordan er kvaliteten på HD/blueray filmer kontra en plasma skjerm elr lignende? Tenker da på om bilde er like klart eller om det blir litt kornete i forhold?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Bjørn-Tore lurer på her, er jeg nysgjerrig på også! Kanskje jeg skulle fått dyttet 60"ern inn på soverommet, også henge dette i stua?

 

BTW: Den er vel ikke FullHD når den bare viser 720p?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er anbefalt sitteavstand til lerretet, og hvordan er kvaliteten på HD/blueray filmer kontra en plasma skjerm elr lignende? Tenker da på om bilde er like klart eller om det blir litt kornete i forhold?

 

Det vet jeg ikke faktisk..

Jeg sitter på ca 4 meter, og har spillt Xbox med den og sett på bluray. Og, det er ikke noe dårligere bilde enn tven jeg har som er fullhd.. Egentlig ganske rått å se på bluray med dette og skikkelig annlegg..

 

Det Bjørn-Tore lurer på her, er jeg nysgjerrig på også! Kanskje jeg skulle fått dyttet 60"ern inn på soverommet, også henge dette i stua?

 

BTW: Den er vel ikke FullHD når den bare viser 720p?

 

Nei det er kanskje ikke det? 1280x720 oppløsning er det visst.. Men ikke kornete i det hele tatt når jeg har sett på film hvertfall... :)

 

 

Er triggerutgang på projektoren også, så man kan få laget til at lerretet går ned når projektoren skrus på.. Fulgte med noe relegreier med lerretet, men denne projektoren gir ikke nok strøm på trigger utgangen til å få rele til å slå inn.. Men det er vel en grei sak å fikse om man finner et annet rele ellerno.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del, jeg laster kun ned filmer i 720p, nettopp fordi kvaliteten er bra nok i massevis. Så ser ikke på det som noe problem. ;)

 

Men som du sier, Rairai må jo være helt konge å se på så stor skjerm!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del, jeg laster kun ned filmer i 720p, nettopp fordi kvaliteten er bra nok i massevis. Så ser ikke på det som noe problem. ;)

 

Men som du sier, Rairai må jo være helt konge å se på så stor skjerm!

 

Det ER det.. Kjøpte meg nå i vinter et ganske greit surroundannlegg fra Samsung med BluRay...

Satt her i tussmørket å så på Twilight med dette og hadde på masse lyd.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen..

 

Kjører Oslo-Molde og evt Molde-Trondheim om 3 uker....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full HD tilsvarer oppløsning på 1920x1080, sånn til info :)

 

Men har selv hatt PJ med 720p oppløsning, dog over VGA, men bildet på en 720p film er ikkenoe og utsette på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det med noen form for takfeste, kabler osv? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det med noen form for takfeste, kabler osv? :)

 

Dessverre... Har en 10m hdmi som jeg kjøpte til dette, men den bruker jeg selv nå... Koster jo ingenting på ebay..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000 for lerret og prosjektor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000 for lerret og prosjektor?

 

Jess, det er i orden..:)

Regner med du henter, siden du bor i Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, er uten bil i ca 1 uke nå. Hvor holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, er uten bil i ca 1 uke nå. Hvor holder du til?

 

Asker ca. Kan evt få fraktet det til Skøyen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Hva om vi møtes på Skøyen når jeg får igjen bilen? Blir litt vanskelig å få til andre siden av fjorden om jeg må ta det kollektivt.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger seff ikke å holde den av til meg hvertfall. Men jeg kan møte deg når jeg får igjen bilen ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Hva om vi møtes på Skøyen når jeg får igjen bilen? Blir litt vanskelig å få til andre siden av fjorden om jeg må ta det kollektivt.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ja det går fint. Bare ring du...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.