#1 Skrevet April 9, 2012 Legger ved link til vårt lokallag, prøv å holde diskusjon osv. i den tråden for å unngå rot http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2551438#post2551438 Håper det kommer folk nordfra i år også, var hyggelig sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2012 Noen her som skal ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2012 Eg og Tommy Westervik skal nedover med en Golf 2 vi har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2012 Er mulgt Eg, Ørjan og Jon Båtnes reiser nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2012 mulig eg hiver meg på nedover. må kanskje sjekke vaktlisten på jobben og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2012 Kanskje eg og henger meg på :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2012 Noen som vet kordan fergene takler lave biler? Eg har ikkje voldsomt mykje å gå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2012 Noen som vet kordan fergene takler lave biler? Eg har ikkje voldsomt mykje å gå på jeg to nedi med min og min er ikke så veldig lav:p (eksosen henger litt) men tror det skal gå bra om du ikke blir sendt ned da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2012 Bah, min er veldig lav pluss eksosen henger litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2012 Bah, min er veldig lav pluss eksosen henger litt Det går nok bra på Haljem-Sandvikvåg, så lenge du ikke må ned, men det ser de ombord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2012 Då satser vi på det:p bare ha noe plank liggende i bilen sånn just in case 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 22, 2012 Då satser vi på det:p bare ha noe plank liggende i bilen sånn just in case da er du sikra at du kommer deg med ferga: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 23, 2012 Vert med på detta eg og om Ruffe er friskmeldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2012 Bilen skal være sykt lav før du får problemer på de båtene. Har 7 cm bakkeklaring og aldri hatt problemer der. Går helt fint å kjøre ned også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 23, 2012 skal vel gå greit, tok nedi med eksosen på gjermundshamn ferga når eg kom heim med bilen er liksom på midten at probleme oppstår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 19, 2012 Drar denne opp igjen, Er det noen som skal nedover? Lurer på det jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 19, 2012 Får nok ikkje anledning til å reise nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...