Hvor ta EU kontroll i Bergensområdet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Bilen min må på eukontroll i løpet av denne mnd, så passer det veldig dårlig og ta den hjemme der jeg har tatt den før og tenkte derfor det var like greit og ta den her i Bergen.

Så jeg lurer derfor på om noen har anbefalinger til en grei plass jeg kan få tatt en eu-kontroll? gjerne en plass det er kort ventetid..

Og noen som har et tips til en lettvindt måte og få ned COen på?

Mvh Tor Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående CO'en så hjelper det vel å kjøre den skikkelig varm... Har hørt at den går ned hvis man kjører med litt E85 og på tanken... men akkurat det vet jeg ikke. Ikke fyll mer enn 40% E85 på tanken hvertfall, for da vil ikke bilen gå rent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gode erfaringer med Tores Auto Loddefjord. 55949700

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på naf får du eksakt klokkeslett de tar den... så er de ivertfall seriøs der....

er mye tvilsomme sjapper....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondensfjerner er også et triks for å få ned co. Men er litt usikker på hvor mye man må ha på tanken for å påvirke co

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tores auto har jeg god erfaring med, ellers har jeg tatt eu på møller ifbm service, var ikke noe upris der heller, og 0 feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettopp levert bilen min til Beredt Automester på Storetveit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble Tores auto i Arna da de hadde et godt kampanjetilbud på nyoppstarta verksted :)

Så får håpe de ikke finner altfor mye feil. Er vel på Co og lysjustering jeg ryker på isåfall: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondensfjerner fungerer hvertfall gull. Hadde det på gamlebilen, røykla hele verkstedet men avgassen var innenfor kravet. Klødde seg godt i skallen, men ikke så mye de kunne gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye hadde du på? :)

Har fyllt 10liter E85 på tanken nå. Satser på det hjelper litt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fylte på en flaske på litt over halv tank.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.