#1 Skrevet April 9, 2012 Hei! Bilen min må på eukontroll i løpet av denne mnd, så passer det veldig dårlig og ta den hjemme der jeg har tatt den før og tenkte derfor det var like greit og ta den her i Bergen. Så jeg lurer derfor på om noen har anbefalinger til en grei plass jeg kan få tatt en eu-kontroll? gjerne en plass det er kort ventetid.. Og noen som har et tips til en lettvindt måte og få ned COen på? Mvh Tor Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2012 Angående CO'en så hjelper det vel å kjøre den skikkelig varm... Har hørt at den går ned hvis man kjører med litt E85 og på tanken... men akkurat det vet jeg ikke. Ikke fyll mer enn 40% E85 på tanken hvertfall, for da vil ikke bilen gå rent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Jeg har gode erfaringer med Tores Auto Loddefjord. 55949700 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 på naf får du eksakt klokkeslett de tar den... så er de ivertfall seriøs der.... er mye tvilsomme sjapper.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2012 Kondensfjerner er også et triks for å få ned co. Men er litt usikker på hvor mye man må ha på tanken for å påvirke co 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2012 Tores auto har jeg god erfaring med, ellers har jeg tatt eu på møller ifbm service, var ikke noe upris der heller, og 0 feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2012 Jeg har nettopp levert bilen min til Beredt Automester på Storetveit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2012 Det ble Tores auto i Arna da de hadde et godt kampanjetilbud på nyoppstarta verksted Så får håpe de ikke finner altfor mye feil. Er vel på Co og lysjustering jeg ryker på isåfall: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2012 Kondensfjerner fungerer hvertfall gull. Hadde det på gamlebilen, røykla hele verkstedet men avgassen var innenfor kravet. Klødde seg godt i skallen, men ikke så mye de kunne gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2012 Hvor mye hadde du på? Har fyllt 10liter E85 på tanken nå. Satser på det hjelper litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2012 Fylte på en flaske på litt over halv tank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...