#1 Skrevet April 10, 2012 (endret) Et lite utdrag fra noe av det beste på Bilsport Peformance & Custom Motorshow denne helga Hvis noen har kommet over andre bilder eller hvis noen har bilder de har tatt selv, sleng dem ut! De som i all hovedsak (etter MITT syn) vil se mer bilder av de "riktige" bilene som var der, ta en titt i denne tråden: http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=8230 Alle bilene som er avbildet i 1. post + noen i 2. post har en egen prosjekttråd inne på http://www.oijoij-society.com hvis noen vil lese mer om disse verkene. Jeg har selv vært bruker av dette forumet i snart 3 år, og jeg har kun gode ord å komme med. Anbefales på det varmeste for de som er opptatt av "stance" '75 mod. 242 med rekkesekser fra gammel BMW 5-serie: Uferdig prosjekt som venter på lakk og klargjøring av ledningsnett før det blir oppstart. Skal turbokonverteres. M3 med lett frisert 3.2l fra E36: 782 hjulhester. E30 325i twinturbo: Benket 263.5 hk (godkjent i vognkort med denne motoren og effekten!!) '71 Corolla med 200SX S13 motor: Uferdig prosjekt. 525 Diesel med baggggssss: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Litt flere bilder fra en annen fotograf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 Ny fotograf igjen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2012 Sorry for dårlige mobil biler, men etter det ryktene skal ha det til, er det brukt 2mill SEK i plate jobb på denne bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2012 Hehe..jeg synes den org som stod ved siden av var mye finere. Han har jo ødelagt den Amazonen fullstendig med store skjermbuer og 22" (?) hjul Virker som at svenskene ofte bygger for å få mest mulig oppmerksomhet istedet for å bygge noe som faktisk ser ut som en bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2012 Hehe..jeg synes den org som stod ved siden av var mye finere. Han har jo ødelagt den Amazonen fullstendig med store skjermbuer og 22" (?) hjul Virker som at svenskene ofte bygger for å få mest mulig oppmerksomhet istedet for å bygge noe som faktisk ser ut som en bil. Chip Foose roste bilen opp i skyene, men smaken er som baken; noen har BMW som lidenskap, andre har Audi. Kanskje blir den å se på SEMA?? Hela helgen var Erik Hanssons extrema Amazon GTR snackisen bland utställare och besökare. Helt otippat var det inte men förstagångsutställaren med sin första custombyggda bil vann de två tyngsta troféerna på Performance show: Best In Show och Peoples Choice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2012 Ja, det er jo ingen tvil om at det var et gjennomført bygge. Tviler på at Foose løfter på øyenbrynene pga. litt senk og breie felger, så at den fikk pris(er) var ikke ufortjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...