#1 Skrevet April 10, 2012 Hei. Jeg sitter og vurderer om jeg skal få meg ett halvbur i golfen min. Ser at Pedersens Racing har til 2200,- Men lurer litt på hvordan dette vil passe i en 4-dørs golf. Det er samme buret i begge karosseriene. Må jeg ut med baksete for at dette skal passe? Og hvordan passer egentlig disse overens? Trodde 4-dørs var lengre enn 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 bilen er like lang den er bare plasseringa av b stolpe og lengden på framdørene som er den store forskjellen på 2dørs kontra 4 dørs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Ahh. Man lærer hver dag! Men hvordan blir det med baksete og halvbur? Noen som har prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 Det er ikke særlig praktisk, og du må passe på at du får bøyla riktig. Mtp lengdeforskjellen på dørene fra 3dørs til 5dørs vil muligens bøyla havne litt langt frem, men mulig du klarer å justere ved hjelp av lengden på røra bakover. Baksete og halvbur/helbur... jo du kan ha baksete der.. men det blir ikke brukandes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...