Anbefalte innlegg

Har en Golf V med varsler for defekte lyspærer.

Noen som vet om dette også gjelder pærene til tåkelysene?

Evt om dette gjelder samtlige lyspærer utvendig?

Vurderer å erstatte vanlige halogenpærer med LED i tåkelysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har pærevarsler ja, min har hvertfall det.. Hvis du skal montere LED må du også montere monstander med mindre den er innebygd i pæra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke noe poeng å montere motstander hvis tåkelysene ikke omfattes av pærevarslingen.

Bilfabrikantene har svært ulik praksis i hvor mange av de utvendige lysene som omfattes av pærevarslingen.

Så derfor, vet noen om tåkelysene på Golf V omfattes av pærevarslingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian svarte vel på spørsmålet ditt? Han har også golf 5...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt ja det er pæresjekk i gøftelysa. Men om du koder vekk pæresjekk i vagcom må du forsatt ha motstand for at det skal lyse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke noe poeng å montere motstander hvis tåkelysene ikke omfattes av pærevarslingen.

Bilfabrikantene har svært ulik praksis i hvor mange av de utvendige lysene som omfattes av pærevarslingen.

Så derfor, vet noen om tåkelysene på Golf V omfattes av pærevarslingen?

Ehm..? Leste du det jeg skreiv i det hele tatt? :P

Som sagt ja det er pæresjekk i gøftelysa. Men om du koder vekk pæresjekk i vagcom må du forsatt ha motstand for at det skal lyse?

Uten motstand lyser mine i noen sec så skrur de seg av.. Så ja, du må nest sannsynlig ha motstand uansett!

Koster ikke mye anyways :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.