Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34092110

 

Seriøse bud blir vurdert!

 

Hel og fin bil selges. Kun 3 eiere før meg. Hatt bilen i flere år og har lagt ned mye tid og arbeid i denne. Bilen har vært som sommerbil for meg og er tatt godt vare på. Ikke vinterkjørt så rust finnes det ikke, lagret i en varm garasje om vinteren. Var på EU-kontroll 2010 september, fikk en 1'er feil på blinklys som er fikset. Den skal inn på ny eu-kontroll til høsten. Kjørt 5000 km siden da.

 

Det som er gjort med bilen i min eige:

-Ny lakkert i 2009

-nye felger Zito 9x18" med nye dekk 2011

-nytt senkesett 2010 Weitec 40 mm med TUV papirer

-Nytt interiør gult og svart skinn 2009

-effekt anlegg

-rieger styling rundt om 2009 med TUV papirer

-stort stereo anlegg

-proff sotet ruter helt fram

-har byttet bremser, calippere og andre slitedeler også.

-følger med original grill og originale fjører

 

Stereo:

-Clarion dvd spiller med 7" skjerm. Usb,cd,dvd,aux,bluetooth

-Ground zero 8" subb

-Pioneer 8" 3-veis høytallere bak

-JBL power 6,5" frontsett

-JBL power 4-kanaler

-Kicker monoblock

Subben innebygd i baksetet og forsterkere bygd fint i bagasjerommet.

Frontsettet innebygd i dørene. Anlegget spiller klart og fint,er god og fyldig lyd. Om det er ønskelig kan jeg ta ut subben, forsterkere og spiller. Da blir bagasjerommet bygd tilbake til original stand.

Har tenkt å sote alle lyktene framme, men det kan tas vekk uten noe skader. Skal bytte olje, oljefilter og frostvæske før salg.

 

Bilen selges pga mangel av tid og interesse. Har ikke brukt bilen så mye siste året. Årsavgift er ikke betalt for i år, men jeg venter på regning og skal betale det.

Bilder er tatt med mobilen, men kan ordne nye bilder om det er ønskelig. Ring eller send sms om du lurer på noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.