#1 Skrevet April 10, 2012 Hanskeromluka og innmaten/åpningsmekanismen på min S6 95' virker mye mer skranglete og lite kompakt i forhold til luka på en 94' S4 V8. På S4'en virker er det mer som man lukker en safe i forhold til døra på en gammel japse. Noen som har oversikt over evt. delenumre og forskjeller her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 Ser ut som det er samme delenummer på alle C4-biler, fra 100 til og med S6 plus, altså 4A1857035D Men da regner jeg med det mangler ett eller annet på den som føles ut som japsedør..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Hmm, den på S4'en har mindre invendig rom i bredden, dvs. det svinger inn ca. 8cm til venstre, og åpnemekanismen åpner i lengderetningen av rommet vs. på tvers på S6'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 (endret) Hmmm.. Driver å lager middag nå, men skal forske litt etterpå.. :-) Denne meldingen ble sendt ved hjelp av røyksignaler og varder. Edit: Nei jeg finner faktisk ikke forskjellene, selv om jeg skjønner hva du mener. Sorry lille venn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2012 Kanskje S4'en har montert hanskerom fra Audi V8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...