#1 Skrevet April 10, 2012 Er det Usmart å lakkere ABS kransen på nava? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 tja, det kan jo gå bra om laget er tynt sensoren er jo magnetisk, og tjukt lag med lakk/maling vil jo gjøre magnetismen mindre aner kke nøyaktig hvor følsom sensoren er for magnetfeltet sitt. så jeg ville latt kransen være blank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 tja, det kan jo gå bra om laget er tynt sensoren er jo magnetisk, og tjukt lag med lakk/maling vil jo gjøre magnetismen mindre aner kke nøyaktig hvor følsom sensoren er for magnetfeltet sitt. så jeg ville latt kransen være blank Ja, vet, kjipt hvis det ikke funker. En del jobb å bytte, men må jo skru neste vinter og. Tester jeg så ser vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 er de så synlige da? de utsettes jo for en del varmegang da. mtp at de er fastmontert i spindelen, som gjen mottar varme fra skiva under brems 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2012 Nei, men tenker på de som er fastmontert på navet, ikke de små kransene. Skal se litt på det ikveld. Mulig jeg dropper det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2012 di tåler jo bra mye sand, grus uten og fjuske så, et tynt lag lakk funker sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2012 Satser på det.. De er lakka nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...