#1 Skrevet April 10, 2012 (endret) Driver og kobler opp kjølevann på bilen og er en tilkobling jeg ikke finner adressa til. Slangen er den som går inn i ekspansjonstank som retur. På den sitter det ett T-stykke som er avbildet som jeg er usikker på hvor skal kobles. Noen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 Skulle tro dette var likt på A6, men jeg har ikke noe t-stykke der du viser på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Wild guess, ekspansjonstank eller til turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 Fant det ut når jeg fikk tak i bilde av vannrør fra etka. Den tykke til høyre går inn i radiator. Slangen jeg holder i går inn i ekspansjonstank. T avgreningen går slange til en slangekobling under innsuget på h.topp. Løst ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2012 Skal ned til et kjølerør bak på motoren se bildet. Slange 24B på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...