Innfesting vindskjerm 92 audi cab ønskes kjøpt! (utgått hos møller, hvor skaffe?)

Anbefalte innlegg

Ønsker og kjøpe innfesting for vindskjerm til 92 Audi cab.

Fikk tak i de som sitter bak seteryggen hos møller, men de som sitter i sidetrekket i baksetet var utgått.

Noen som har eller vet hvor jeg kan kjøpe?

040862300.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det viktig hvilken farge det er eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det viktig hvilken farge det er eller ?

Samme hvilke farge de har, kan lakkeres.

Har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at hvilken som helst møller sjappe kan det i og med at jeg kan sitte her og gjør det. Det de må gjøre er å gå inn på Audi "Tradition Shop". Det ligger link fra delen i etka. Så spesialbestiller de det fra Tyskland. Da kan du få tak i en satinsvart til venstre side og en maritimblå til høyre.

http://trshop.audi.de/konakart/QuickSearch.do?searchText=8G0862957+

Hvis de er veldig vanskelige og ikke interessert i å hjelpe deg så får du heller si ifra så skal jeg ordne det gjennom jobb her :)

Hilsen LÆRLING på Gumpens Auto Vest :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med det lokale delelagret på Møller her nå. Var fem farger, men alle var gått ut mellom 2008-2010.

Stemmer dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer, men mange utgåtte deler er allikevell å finne i en egen butikk som Audi i Tyskland er startet. Dette skal de ha vært informert om på møller. Audi Tradition Shop. Som sagt så ligger det link ifra etka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ba vedkommende gå inn der, men fikk samme svaret.

Kan du bestille og få den sendt til møller gjøvik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må heller sende det rett til deg. Jeg skal ta å sjekke litt mer opp i hva det kommer på osv så tar vi bare resten på pm ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.