#1 Skrevet April 10, 2012 (endret) Hei Trenger hele og rette beskyttelselister til audi coupe typ 85 Se bilde Er på jakt etter alt som er bra både foran og bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2012 desverre ikke i god stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2012 noen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2012 Disse er ikke gode å få av. Og avstviningen i de er ofte rusten desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2012 Disse er ikke gode å få av. Og avstviningen i de er ofte rusten desverre. Skjønner, men jeg får bare lete , finner nok til slutt Må ha på sidelistene synes jeg, penest det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2012 (endret) Hei . det er mulig jeg har ,skal skjekke i morgen , har en del deler til GT coupe 86 mod da jeg bygger om min til sport quattro. mvh roald simonsen Lagt til etter 20 timer 25 minutter: Heisann . jeg har listene du er på jakt etter hele å fine . mvh roald simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2012 er på jakt etter flest mulig sidelister som er i bra stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...