#1 Skrevet April 10, 2012 Hei Var ute å kjørte fatterns 2005 Audi A6 ( pre face lift ) idag, å så fort det begynte å regne så dugget bilen helt igjen innvendig på bare få sek...?? Hva er dette her da?? Han har "econ" knapp som står å lyser konstant, er denne på når den lyser eller er den av? Skal den være på eller av, vi prøvde å konstentrer all luft strøm til frontruta med econ knapp på og av, merket ikke store forskjellen der egentlig.. Hmmmm Noen som vet dette?? PS: Sjekket fot husene på begge sider for fukt fra econ anlegget men er tørt over alt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 Når econ knappen lyser så er AC ikke aktiv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Skru av ECON og bytte pollenfilter.. Hadde det problemet på golfen jeg hadde at alt dugga ned noe helt jævlig. Bytta pollen filter, som var helt tett, så ble alt mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 Hadde samme problem på a8 når jeg kjøpte den. var spjell motorene som var def,er 4 stk i a8,men 2 av de var ødelagt. Har du vag com så kan du prøve å grunnstille motorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2012 Skru av ECON og bytte pollenfilter..Hadde det problemet på golfen jeg hadde at alt dugga ned noe helt jævlig. Bytta pollen filter, som var helt tett, så ble alt mye bedre Hvor sitter dette pollen filteret? Må man kansje demontere hele dahsn er jo AUDI sååååå Hadde samme problem på a8 når jeg kjøpte den.var spjell motorene som var def,er 4 stk i a8,men 2 av de var ødelagt. Har du vag com så kan du prøve å grunnstille motorene. Har ikke vag com, men fattern har nettopp vært batteri tør?? har det noe å si tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2012 Pollenfilteret sitter under vannkassen på passasjersiden. Tar noen få minutter og bytte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...