#1 Skrevet April 10, 2012 (endret) Selger min Speedfreak Audi Sportquattro modellbil i "cartoon-style". Håndmalt og ganske unik modell. Følger med en papp-plate som modellen står på med dekkmerker. Selges kr 400 pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 Hvor stor er den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Hvor stor er den?Cirka 15 cm lang,7 cm høy og 15 brei. Papp-platen den står på er 20x20 cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 Denne er rå, spessielt med den "tilhørende" figuren som står og lener seg på vingen (solgt separat, og ja, jeg har begge ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2012 Denne er rå, spessielt med den "tilhørende" figuren som står og lener seg på vingen (solgt separat, og ja, jeg har begge )Den er utrolig tøff Synd den bare står i en hylle her å "støver" ned....minstemann i huset synes den ser så intressant ut så jeg har måttet gjemt den unna for han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2012 Jeg tar den pm sendt Denne er rå, spessielt med den "tilhørende" figuren som står og lener seg på vingen (solgt separat, og ja, jeg har begge ) Hvor får man tak i denne figuren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2012 Ebay hvis du er heldig, absolutt alt er limited edition, og såvidt jeg vet selges det ikke lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...