Audi Sportquattro "cartoon-style" modellbil

Anbefalte innlegg

Selger min Speedfreak Audi Sportquattro modellbil i "cartoon-style". Håndmalt og ganske unik modell. Følger med en papp-plate som modellen står på med dekkmerker. Selges kr 400 pluss frakt

CA05426-Ingolstadt-Stage-King_L.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor stor er den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor stor er den?
Cirka 15 cm lang,7 cm høy og 15 brei. Papp-platen den står på er 20x20 cm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er rå, spessielt med den "tilhørende" figuren som står og lener seg på vingen (solgt separat, og ja, jeg har begge : smil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er rå, spessielt med den "tilhørende" figuren som står og lener seg på vingen (solgt separat, og ja, jeg har begge : smil :)
Den er utrolig tøff ;) Synd den bare står i en hylle her å "støver" ned....minstemann i huset synes den ser så intressant ut så jeg har måttet gjemt den unna for han : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar den :) pm sendt ;)

 

Denne er rå, spessielt med den "tilhørende" figuren som står og lener seg på vingen (solgt separat, og ja, jeg har begge : smil :)

 

Hvor får man tak i denne figuren? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay hvis du er heldig, absolutt alt er limited edition, og såvidt jeg vet selges det ikke lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.