#1 Skrevet April 10, 2012 (endret) Vurderer å selge Avus-felgene grunnet endringer i planene.. Orginalfelg på S8 D2. 5X112, 18x8, ET48. Orginale felger! Rette og fine og veldig lite steinsprut. Bilder nederst i posten! Pris 5000,- Laget egen tråd på dekk. Fine felger på A4, S2, S6 you name it: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2012 Hei! Disse er jeg høyst interessert i. Også slipper du å sende også Skal du tilfeldigvis litt nordover tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2012 Flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2012 Bilder lagt til. Noen få riper etter lagring og frakt, men generelt veldig pene felger. Fant ikke noen info om vekt på disse, men de hører orginalt til en S8 D2 så vil tro de tåler noen kilo Ikke noen umiddelbare planer om å kjøre nordover, men fort gjort å hente de i Trondheim da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2012 Kom avus mk2 på s8 d2? Ja det ser det ut til! Da vet jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2012 Jeg kommer alltids å henter ja! Skal vi bare bli enige om handel? Fortsetter på PM da eller? Frode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2012 Frode, du har PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2012 PM besvart, og du får penger på konto i løpet av noen dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2012 PM besvart, og du får penger på konto i løpet av noen dager Gratulerer med finfine felger, jeg skulle nok vært litt raskere på avtrekkern her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2012 Si ifra hvis du ikke får penger innen imorgen, da overfører jeg 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2012 Da ser det ut som disse er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...